Häng med i vår utveckling!

for better or worse

 
jag har funderat lite mer på det här med bloggen och om jag ska göra om det till en "hästblogg", för det vill jag MEN jag har ingen aning vad ni vill läsa mer om?!
så ni får mer än gärna slänga in en kommentar med vad ni hade velat läsa om?
 
en riktig presentation om mig/aragorn i ett eget inlägg?
något inlägg då och då om "wanties" inom ridvärlden?
bilder när jag shoppat något kul?
åsiktsinlägg?
mer filmer/bilder från ridningen?
YOU NAME IT, bara ös in vad ni vill läsa om, tack!





Isabella - Szalai Fotografi
09 September, kl. 10:10 | Blogg; http://szalai.blogg.se

sv; ååh tack snälla snälla du! :D
Jag tycker alltid ridövnings-tips är roliga att läsa eftersom jag har svårt för att komma på övningar själv. ^^

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
09 September, kl. 15:50 | Blogg; http://neapocalypse.blogg.se/

sv; din blogg är ändå finast i världen enligt mig <3 men å andra sidan så har vi ju lite olika stil på bloggarna så ja ^^

Jag tycker du ska lägga ut mer filmer och så! Och så typ "dagens ridpass" där du skriver om vad du gjort med han idag och så :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback