Häng med i vår utveckling!

hej snälla jultomten/släkten!

när jag får månadens lön är det en främst två grejer som jag ska köpa in till Aragorn, ett ulltäcke och en förbygel.
 
sen får gärna jultomten vara snäll och leverera några andra grejer också som t.ex. en Mattes fårskinnspadd ELLER en Ogilvy Halfpad (gärna den senast nämnda hihi), ett par Veredus Carbon Gel Vento i stl. M får han gärna slänga ner i säcken också! använder redan ett par Carbon Gel till Aragorn som jag fått låna av snälla Kate då de passar bättre än de jag har själv från Lami-Cell, men har ju helst ett par egna hehe. Drömma kan man väl?
 
collaget slängde jag ihop själv, men ni hittar fårskinnspadden HÄR / Ogilvy-padden HÄR / Veredus HÄR.





Linda
11 November, kl. 09:49 | Blogg; http://agnesochlinda.blogg.se

Jag har en mattes padd till min häst, men jag skulle väldigt gärna vilja prova rida med en ogilvy padd, alla säger ju att det är så bra!

Svar: eller hur, jag är jättesugen på att få prova en! dock känns priset lite väl saftigt för att köpa utan att provat innan ifall man sen skulle bli besviken på de.. :(
Jessica Jansby

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback