Häng med i vår utveckling!

förvaringstips för schabrak

då jag inte vill överösa stallets sadelkammare med all min utrustning, schabrak, benskydd osv. så förvarar jag mycket av det här hemma i källaren. eftersom källaren inte har så mycket space den heller, så har jag och mamma fått tänka på att ha praktiska lösningar där det ska vara lätt att komma åt allting men ändå inte ta så stor plats. tänkte dela med mig av hur vi har byggt upp källaren i lite olika inlägg! 
 
om ni är som jag och gärna köper olika schabrak men inte riktigt vet var/hur ni ska förvara de som inte används, så kan jag tipsa om DEN HÄR förvaringspåsen från ikea! stor nog att rymma både dressyrschabrak som hoppschabrak, och även många! schabraken slipper bli skitiga/dammiga och eftersom påsen är genomskinlig har du lätt en överblick för vilka schabrak du har där i utan att behöva öppna den, dessutom kan du välja om du ska förvara den hängandes i handtagen eller kanske liggandes under något skåp/hylla för att spara ännu mera plats.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback