Häng med i vår utveckling!

Aragorn - 20140719

 
det här filmklippet är filmat ganska exakt två månader sedan DEN HÄR filmen, tycker det är väldigt kul att få ridpassen filmade lite då & då så att man just kan jämföra med tidigare gånger. jag personligen känner enorm skillnad sedan förra filmklippet, vi har börjat hitta varandra rätt bra faktiskt och hittat utrustning som passar just Aragorn och något som han trivs med. jag hoppas det syns en förändring också!
 
 
känslan idag var helt fantastiskt, jag hade verkligen ingen tyngd alls tyglarna. han bar upp sig själv riktigt bra och jag reglerade all tempo enbart med sitsen (vilket inte riktigt har fungerat till 100% innan, knappt 50%...). det sista filmklippet i filmen är från när vi travar av i slutet, något som inte fångades på film däremot var när jag travade av på helt långa tyglar med enbart en hand.. vilken häst jag har hittat.. ♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback