Häng med i vår utveckling!

Totalt urkass uppdatering...

... och jag kan väl egentligen inte skylla på något annat. Jag har verkligen inte orkat sätta mig vid datorn för att skriva något inlägg, och jag vet inte vad jag skulle gjort för mobil uppdatering heller.. Jag hoppas att ni har haft en bra jul iaf och spenderat den med de som ni tycker om!

Aragorn har jag i alla fall börjat sätta igång nu igen efter den lilla viloveckan, det kryyyyper i brallorna på honom just nu. Han vill göra aaallt just nu, en dag satte vi till och med en piaff! Haha, den ni - jag utbildade honom till Grand Prix-dressyrhäst i hemlighet... ;) nej skämt å sido, men vi lyckades faktiskt med en piaff när han var så himla taggad och bara taktade i skritten! Det var bara att ta några små snabba förhållningar så trampade han på finfint där..
 
Jag vill ha MÅNGA idéer nu om vad för typ av blogginlägg ni vill läsa!
outifts / min utrustning / favoritmärken / åsikter om .... / nya inköp / planering / ridövningar - YOU NAME IT!

foto taget av Linnea Ekenberg





Alicia
12 December, kl. 23:03 | Blogg; http://www.dressagelife.blogg.se

Vad är dina kommande framtidsplaner för dig och din häst? Vilka mål satsar du på att uppnå under 2015?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback