Häng med i vår utveckling!

dag 2: det här vill jag jobba med.

Utrustning: Canon EOS 1000D + EF-S 60mm 1:2.8 USM

det roligaste för mig i framtiden att jobba med hade självklart varit fotografering, men eftersom jag nästan bara tycker det är kul att fotografera häst/hund/natur är jag rädd att mina tre år inom någon media-linje på gymnasiet hade varit bortkastad tid då det antagligen hade varit svårt för mig att hitta jobb på heltid med djurfotografering. dessutom rädd att jag hade tröttnat på det.

därför, valde jag att gå handelslinjen. närmre sagt; handel & entreprenörskap.
och jag trivs med linjen, trivs med skolan, trivs med klassen. så något som jag troligen kommer jobba med i framtiden är att stå i butik, helst klädesbutik eller sminkbutik, och har fotograferingen och ridningen vid sidan om.





Annika - drömmen om 11 barn
05 May, kl. 16:51 | Blogg; http://nilssonpettersson.blogg.se/



Hej o hallå. ett par dagar sen nu ;) Allt bra med dig då?

Annika - drömmen om 11 barn
05 May, kl. 11:57 | Blogg; http://nilssonpettersson.blogg.se/

Svar. Jodå det är kanon med mig :) Vad har du gjort i helgen då?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback