Häng med i vår utveckling!

one noise; *suck..*


Utrustning: Canon EOS 1000D + EF 75-300mm 1:4-5.6 III


sjuk som ett jävla as (förlåt för mitt ordval), har vatt småförkyld hela veckan med väldigt irriterande hosta, men idag är allt tio gånger värre. därav min lilla bloggpaus sen igår morse. nästan bara legat hemma, sovit, hostat & nyst.
ska försöka svara på de nya kommentarerna så snart jag kan men nu ska jag nog fixa en kopp te till min hals, mysa ner mig i sängen och kolla film.

kommer även snart fixa ett inlägg om min kamerautrustning osv.
om det är något speciellt ni vill läsa om så lägg det i en kommentar så ska jag fixa det :)





Annika - drömmen om 11 barn
03 March, kl. 18:19 | Blogg; http://nilssonpettersson.blogg.se/

Sv Låter nice. Jag har bara tagit det lugnt, lekt med ungarna o lagat käk ;)Allt bra idag då?

Lina S
03 March, kl. 13:35 | Blogg; http://linastrandh.se

Hoppas du mår bättre nu!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback