Häng med i vår utveckling!

long time, no see

det var nu ett tag sedan jag bloggade, mycket för att jag nästintill helt tappat motivation och inspiration till att fortsätta fotografera och därmed också tappat lite suget till att ens starta datorn. därav den totalt urkassa bloggningen.
 
MEN, mycket har hänt sedan sist. mitt senaste blogginlägg var DET HÄR där jag var så glad över att vårt ridpass gick så bra och vilken fin häst jag hittat. något som nu är ännu bättre med den där hästen? vi har fått flytta honom till ett stall som ligger oss lite närmre, vilket innebär att han numera kan kallas för MIN. om jag är lycklig? svar ja
han är uppväxt hos våra bekanta och hade aldrig ens lämnat stallplanen, inte ens för en uteritt, men han har acklimatiserat sig så jäkla bra och helt okomplicerat.

vi har nu fått hjälp och börjat rida för tränare, påbörjat inhoppningen och han går från klarhet till klarhet. ikväll har vi en sista hoppträning och sedan ska han få en välförtjänt vila för att få smälta alla intryck kring hoppningen i en veckas tid. 
 
bild från den 6 juli. sedan dess har den införskaffats en hoppsadel (haft problem att hitta en som låg bra med tanke på hans något högre manke) och en rejäl frisering har skett. förhoppningsvis kommer det snart lite mer dagsfärska bilder på honom!
min fina. ♥
 





Sofia Livman
09 September, kl. 17:34 | Blogg; http://sofialivman.blogg.se

Åhhhh tack så jättemycket! :') Så glad jag blir!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback