Häng med i vår utveckling!

we'll fly away, together.

Canon EOS 500D + 75-300 f/4-5,6 III
 
som ni kanske ser så har bloggen fått sig en ordentlig uppfräschning och jag är mer än nöjd tbh. ska bara hitta inspiration till att fixa en annan bakgrund, eller är det bara mina ögon som blir lite "trötta" utav den? men jag tycker ändå att min design känns så somrig liksom på något sätt och jag ska ta mig i kragen nu med bloggen och verkligen börja blogga igen. hålla en bra uppdatering.
 
den 28 april var jag vid Granelundshallen och fotograferade Flyinge RF's medelsvåra dressyr, över 1100 bilder knäpptes och inte förrän idag kände jag att jag hade ork till att gå igenom dem.. suck.. MEN imorgon blir det att ta sig i kragen, då är det Henriksdal för mig och på söndag är det en terrängtävling. ska försöka hinna uppdatera bloggen där emellan med några fräscha bilder!
 
 
Vad tyckte ni om min nya design? ♥





Amanda Persson
05 May, kl. 19:27 | Blogg; http://aeperssons.blogg.se/

jättefin bild :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback