Häng med i vår utveckling!

we’ll fight 'til it’s over.

Canon EOS 500D + 50mm f/1.8
 
i slutet på förra veckan beslöt jag mig för att beställa ett batterigrepp till min kamera, och igår anlände det. vad mer kan jag säga? grymt nöjd är jag iaf. har funderat länge på det, velat lite, funderat ännu mer. och sen tänkte att jo, varför inte? kom på mer fördelar än nackdelar men det kom som sagt igår och idag provade jag det på riktigt. ett av resultaten ser ni ovanför. känns som jag är i himlen nu!

hämtade ju ut paketet igår på vägen till stallet och nyfiken som jag är, är det ju självklart att paketet skulle öppnas och kollas i. och gissa vad? i paketet ligger det, förutom batterigreppet, ett japp-choklad! snacka om att man blev lite paff haha, men självklart glad. som om de redan kände mig! ;)





Elin
05 May, kl. 14:18 | Blogg; http://geniet.blogg.se

SV: Tack så mycket! :)

Julia' - fotoblogg ♥
06 June, kl. 18:18 | Blogg; http://jhfotoo.blogg.se

Underbar Bild!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback