Häng med i vår utveckling!

fullt upp.

Utrustning: Canon EOS 1000D + 60mm 1:2.8 USM
En bild jag tog i sensommaren som jag inte hunnit publicera än.

Skolan har börjat, jag har blivit 17 år, jag har äntligen blivit iphone-ägare och det känns så jälva bra med allt!
Började andra året nu på JENSEN Gymnasium i Lund och känner redan att året kommer bli jobbigt. I fredags hade vi t.ex. 2 lektioner och 2 prov..

Eftersom det kommer bli tidsinställda nu i en vecka så kommer det inte stå så mycket text eftersom jag oftast inte vet vad jag ska skriva, ev. kommer det upp en frågestund snart där ni kan fråga om allting!

vad vill NI läsa om? 
foto / redigering / mer vardag / outfits osv?





ACIRES - Fotograf i Skåne
09 September, kl. 18:17 | Blogg; http://justababy.blogg.se/

VI VILL SE BILDER, WOOHOO

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback