Häng med i vår utveckling!

någonstans där så finns vår plats.

Canon EOS 1000D + 50mm f/1.8
 
Nu för tiden när jag är ute och fotograferar så brukar jag använda mitt nya objektiv för att lära mig lite mer hur det fungerar, vilket avstånd man ska vara på från motivet osv, och nu känner jag att det börjar fungera. blir bara mer och mer nöjd med det!

fredag igen och känns superskönt, nästa vecka har jag kvar i skolan innan vi går på höstlov för att sen få gå ut på 3 veckors praktik, när vi sen kommer tillbaka har vi max två veckor kvar innan jullovet. kommer bli riktigt kul att få gå ut på praktik igen, så om det är någon skåning som har vägarna inom Nova Lund v. 45-47 så gå inom BikBok så lär ni se mig! ;)

Nu ska jag återgå till mina bilder för tt sen gå ner och ha lite fredagsmys med hundarna och mamma i väntan på att min kära ska komma hit , ha en skön fredag allihopa så kommer en ny uppdatering snart!





Ebba M's foto
10 October, kl. 22:04 | Blogg; http://iphotography.blogg.se

SV: Tack snälla! :-)

Cajsa FOTO
10 October, kl. 21:25 | Blogg; http://www.cajsaphoto.blogg.se

Taack :D tack så mycket duu :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback