Häng med i vår utveckling!

point of return.

Canon EOS 1000D + 50mm f/1.8
 
Vi alla har både medgångar och motgångar i allt vi gör. Även jag, inget undantag där inte. Tyvärr har jag nu stött på en motgång i något utav det jag håller mest kärt i mitt liv, fotografering. Jag ser alla vackra motiv, speciellt nu bland all snö, de finns överallt men så fort jag tar fram kameran så tar det stopp. Ingen inspiration över huvudtaget. Var ute bl.a. igår då det var så jäkla fint med pudersnö och ljuset var helt enastående. Kände mig verkligen som hemma när jag gick där, kändes som jag var i mitt element. Såg alla motiv framför mig, kunde se hur fina bilderna kunde bli. Efter varje bild kände jag hur det tog stopp, inte en enda bild kände jag "wow, nu är jag nöjd".
 
Jag erkänner, jag är fast. Jag kommer inte längre just nu. Kanske därför bloggen har stått så stilla? Är det nu jag ska tacka & buga för mig, för bloggen? Jag vill inte, men kanske är det som blir bäst just nu, att få några kravlösa veckor där jag gör vad jag vill, när jag vill, hur jag vill.
Så kanske, kanske kommer min inspiration tillbaka.





Jasmine Lundvall
12 December, kl. 22:25 | Blogg; http://jxsmine.blogg.se/

Skulle kunna kommentera alla inlägg och skriva hur jäkla fina bilderna är! Sååååååååå himla fina! Blir avundsjuk!

Carro
12 December, kl. 11:04 | Blogg; http://photosbymee.blogg.se/

Tack desamma! Du hade jättefina bilder!! :)

Carro
12 December, kl. 11:10 | Blogg; http://photosbymee.blogg.se/

Vilken ras är hunden föresten? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback