Häng med i vår utveckling!

lov, projekt, fotografering, ny kamera.

Canon EOS 500D + 50mm f/1.8
 
Och oj vad konstigt det kändes att skriva Canon EOS 500D istället för Canon EOS 1000D, men japp, så är det nu! Jag och min pappa bytade kameror med varandra då han kände att han inte fotograferade lika mycket som han tänkt och jag ville uppgradera mig så då kom vi på den enkla lösningen. Hittills är jag supernöjd, lite annorlunda är den ju men inte särskilt. Lovet kommer nog ändå gå till att lära känna den lite mer! :)
 
I skolan har vi ett projekt där vi helt enkelt ska få in en inkomst (Företagsekonomi 1) och jag och en klasskompis gick ihop och valde att erbjuda fotografering av djur till de vi trodde skulle vara intresserade. Vi kom igång den 19 december och hittills har vi redan haft två fotograferingar och ytterligare tre väntar nu på lovet! Så spännande och roligt, bilden i inlägget är från en utav fotograferingarna! 
 
Nu kommer det nog komma upp lite fler bilder framöver, så håll utkik!





Carro
12 December, kl. 11:09 | Blogg; http://photosbymee.blogg.se/

sv: Okej :)

Vad fin blogg du har! Har du gjort headern och designen? :o

Elin
01 January, kl. 01:09 | Blogg; http://geniet.blogg.se

Vilken fin bild!

SV: Tack så mycket! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback