Häng med i vår utveckling!

några dagars uppdatering

har varit lite lat med att blogga igen, men jag hoppas att jag snart kan komma in i ett litet "flow" igen. 
red aragorn lite lätt i söndags och då fick jag arbeta lite mer för att få honom lös och fin i vänstervarvet än vad jag behövde i fredags, men han var ändå så mycket bättre än vad han varit innan. löshoppade honom även i söndags, vi satte upp bom-sockerbit-oxer och jag vet inte hur många gånger han var i sockerbiten men så fort oxern kom upp lite i höjd, så var han inte i den en endaste gång. han tycker bara inte det är lönt att lyfta på fötterna när det bara är småhinder..

måndagen bestod av ännu en hoppträning som innehöll studsar, då var han lite tjafsig & taggad och ibland var jag faktiskt beredd på att han skulle ta minst två av hinderna i ett språng men det var bara att ta tag i halsringen och lita på honom.. :)
 
nöjd kille som fick komma ut och gå en runda efter gårdagens kiropraktor-besök!





saga
10 October, kl. 19:22 | Blogg; http://sagapaulsson.blogg.se

så otroligt snygg design! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback