Häng med i vår utveckling!

gårdagens outfit

Träns: Hunter (Hööks)    Tyglar: Dyon   |   Martingal: Börjes   |   Schabrak: Impression? (Hööks)
Benskydd fram: Veredus Carbon Gel | Benskydd bak: Lamicell Elite PRO | Stigbyglar: Sprenger Bow Balance
 

Efter måndagens pass där vi hade ett bakslag så kändes det aningens bättre när jag red i torsdags men ändå inte helt okej, förrän igår när jag red honom. Han var en dröm att sitta på och nu vet jag igen exakt vilken känsla det är jag ska sträva efter. Igår var han verkligen lugn, harmonisk och bara helt jävla fantastisk. Han har alltid känts ganska låst upp vid öronen i vänster varv på volter och haft svårt att verkligen ställa sig ordentligt och jag har kämpat för att få igenom det. Vänstervarvet igår var precis som jag vill ha honom hela tiden, han var lös ända från början och väldigt lätt att reglera tempot på utan en massa tjafs. Igår svävade jag på rosa moln under hela ridpasset.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback