Häng med i vår utveckling!

Stockholm Stad

 
glömt nämna här i bloggen att jag faktiskt var i Stockholm i början på maj med mamma. två riktiga mysdagar som innehöll (väldigt!) god mat och shopping, tyvärr dåligt väder båda dagarna så blev inte så mycket stadsfotografering som jag hade tänkt.. fast då räcker det väl att jag tar tåget in till malmö någon dag istället ;)

dessutom så fick jag flyga själv för första gången upp till stockholm på fredagen eftersom mamma redan befann sig där på grund utav jobbet. snacka om att jag var nervös hela dagen!! allt från att hitta till sturup och att va där i tid, hitta inne på sturup, hamna på rätt plan och så den delen att flyga.. ta det inte fel, för jag tycker om att flyga men själva biten att starta är värst, att känna hur man trycks bak i sätet av motståndet. nätack, då andas jag inte riktigt normalt.. 





emelie
06 June, kl. 12:44 | Blogg; http://emeliestarrin.blogg.se

Gud så mysigt! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback