Häng med i vår utveckling!

träning, träning, träning, plugg & plugg.

Utrustning: Canon EOS 1000D + EF-S 60mm 1:2.8 USM
mina fina bebisar.. Mascot till höger & Ibiza till vänster.


japp, så omfattar mina fem senaste dagar sen i måndags, därav min dåliga uppdatering.

måndags; hoppning i stallet, tränade avstånd mellan hinder. fick en rak och en böjd sträcka, båda på 17 meter, där Smulan la sig själv på fem galoppsprång som vi sen skulle minska ner till sex. men att försöka göra det på en häst som är taggad till 110% är inte lätt, några gånger kom vi på fyra galoppsprång istället för sex... suck.. men hon blev väldigt fin i formen mot slutet och sökte sig själv ner! 

tisdags; agility med en ännu mer taggad hund än häst.. hade väääääldigt svårt med att hänga med..

onsdags; gymmet! tagga sommareeeen, snart här ju!

torsdags; plugg... uppsats på 3 sidor som skulle in på fredagen, hehhehe.. ooopps, glömde visst att börja med den lite tidigare..

fredag; fick lite uppskov med uppsatsen och kunde skicka in den idag/imorrn, så nu, en fredagkväll sitter jag här och pluggar för att få en fri helg eftersom min lördag innehåller lite aktiviteter! :)

hoppas ni godtar min ursäkt till en totalt URKASS bloggning denna veckan!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback