Häng med i vår utveckling!

bloggbrist antar jag.


Utrustning: Canon EOS 1000D + EF-s 60mm 1:2.8 USM

det är bekräftat.. jag har bloggbrist, och det förvånar mig inte att statistiken är långt nedanför havets botten, men blir ingen vidare inspiration då..

MEN jag ska försöka bättra mig, kameran ska få följa med ut på lite resor runt om i skåne nu när det är sommar, även bestämt mig för att sälja den och uppgradera mig lite, så om det är någon som är intresserad så är det bara att skicka iväg ett mejl till [email protected] ;)

nytagen bild förresten, fastnade för den på något sätt.





Morsan
06 June, kl. 21:50 | Blogg;

Bilden på bänken är jättefin, det är något speciellt med den! Kram

Julia
06 June, kl. 21:32 | Blogg; http://juliafastegard.devote

Vad tar du för privatfotografering och vad tar du för "tävlingsfotografering"? :) individuella SM går i tågarp i september, det jag vet just nu som är inom skåne :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback