Häng med i vår utveckling!

tävlingsbild.


Utrustning: Canon EOS 1000D + EF 75-300mm 1:4-5.6 III
Foto: Antonia Nordqvist
tävlade ju i måndags, lite konstigt vid min start. anmäld till 90cm - nerflyttad till 80cm - betalade för 80cm - står bara med pi 80cms-klassen - ropar upp mig i både 70cm & 80cm?
menmen, hoppade två klasser och hon var hur pigg som helst, skulle nog faktiskt påstå att hon var het. och framförallt på framridningen, kunde inte ens galoppera på volten uppe vid två hinder utan att hon slappna av och jobbade med mig liksom.

haha mitt ansiktsuttrck var helt fucked-up men tyckte Smulan ser så jäkla söt ut på bilden så valde att bara censorera mitt ansikte lite. Antonia lånade min kamera när jag skulle tävla och fotograferade, tack så mycket!







Isabella Bergh
04 April, kl. 19:19 | Blogg; http://isabellabergh.blogg.se/

sv.Då får du gärna ta mycket på mig för jag behöver nya bilder ;) Tar du betalt? :)

Isabella Bergh
04 April, kl. 13:40 | Blogg; http://isabellabergh.blogg.se/

sv.L/A på fredag, msv b (ridsport pony cup) på lördag och msv a på söndag :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback