Häng med i vår utveckling!

jag lever! trorjag..


Utrustning: Canon EOS 1000D + EF-S 60mm 1:2.8 USM

märker att jag använder mitt makro-objektiv till nästan alla bilder.. men det blir mycket skarpare bilder än standardobjektivet så jag skyller lite på det.. hehe.

OCH nåt som är totalt omänskligt?! för min del iaf.. jag vaknade vid halv sju imorse, av mig själv & kunde inte somna om.. fun life (:

tävling imorrn. sitter helt nervöst här. varför vet jag dock inte, det är ju bara på skoj? hade blivit nerflyttad från 90cm till 80, men troligen för att i 80-klassen var det bara en som anmält sig och jag var också den enda som anmält mig i 90 så vi har väl slagits ihop? lite surt dock, ville ju se hur det va att hoppa bana på 90, inte gjort det på länge..
eftersom den enda banvandringen är vid 9,40 så kommer jag få vänta på alla klasser innan mig men drar med mig kameran om det är bra väder så blir det väl lite bilder där! (:

hoppas ni alla haft en bra påsk, ville mest slänga in ett litet inlägg för att visa att jag lever och håller på att besvara kommentarer!





Annika - drömmen om 11 barn
04 April, kl. 00:14 | Blogg; http://nilssonpettersson.blogg.se/

Sv Fast potatis har jag varken på julbord eller påskbord, men blev en stooor potatisgratäng iaf :D Haft en bra påskhelg?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback